Kızlar pazartesi günü 5 10 dk çocuklar için kapıya çıktık malum kar vardı neyse kucağımda bebişim varken merdivende ayağım kaydı bi basamak düştüm o an bişey hissetmedim düşme Acısı dışında ama gecesi sabahı zor ettim (kalçamın üzerine düştüm kızım kucağımdan kaymasın diye bilerek öyle düştüm doktora gittim kontrol etti kırık çıkık yok incinmiş dedi krem verdi parol iç dedi ama ağrısı felaket otururken emzirirken yaşam savaşı veriyorum sanki bu tür ağrılar ne zaman geçiyor başına gelen yada bilen varmı??🤦🏼♀️