Zehrat Merhaba güzel anneler😇 bende Doğum hikayemi paylaşmak istedim..hep burdan bakıyordum demek ki bana nasip olacakmiş😬 39+3 de alya’ ma kavuştum 🤗 bende hiç sanci hissetmiyordum herkes birşey söylüyor niye olmadı gibi vanım o kadar sıkılıyordu ki baskıdan😑 bir gece sanci oldu nst gittik başlamişti açilmam 1.5 cm iki gün sonra randevum vardı akşam sancım olunca doktorum ertesi gün gel dedi.açilmam 2 cm olmuştu doktor da açtim biraz dedi yarın gel nst gir yoksa cuma günü Doğuma alacağım dedi😆😬tabi ben panik 😆neyse eve geldik akşam acayip sancım başladı doktor Çarşi pazar gez demişti öyle yaptim😬gece yatamadim sancidan öluyordum.sabah nst girdim doktor baktı artmiş dedi hadi yatıralım seni artkk dedi ben hemen ağlamaya başladım 🙈yattım suni sanci verdiler açilmam 3 cm olmuştu ben sancıdan öldum öyle birşey ki yaşanmasi lazım Allah gerçekten sabır veriyor 5 cm oldum suyum gelmeye başladı doktor epidural iğne yapalım dedi ben o ağri geçsin de ne olursa oksun dedim anestezi uzmani çok geç geldi ve ben mafoldum artık yataği nerdeyse paralayacaktim dayanıyorum diye bağırdim en son YaptılR.hemen kesti birşey hissetmıyorum bir uyumuşum ama öyle tatlı ki su yemek vermiyorlar iyice bitkin düştüm sonra geldiler ki 8 cm oldu bekledim az daha ebe hadi Doğuma defi ben yine ağlamaya başladim aldilsr beni doktorum o kadar iyidi ki doğumum 10 dakika bile sürmedi dikişim 1 tane o da yırtılma olduğu için iğneyi kesinlikle öneriyorum 😇kızımı görünce herşey bitti benim için hala toparlanamfim üstümde Doğum yorgunluğu var inşallh zamanla geçecek hepsi benim hikayem de bu herkes yaşamali Allah isteyen herkes e nasip etsin ❤️❤️❤️
Zehrat Gmom_ sen zaten hissetmiyorsun doktor söylüyor sancın var ıkın diye bi de ebe karnının üstüne bastırıyor onun yüzünden otomatik ikiniyorsun😁