Sdmrll ikiPrensesAnnesi20 hayırlı olsun kuzum Allah analı babalı büyütsün darısı bana ve tüm annelere
ozmus Nazelifff bende suyum sızıntı şeklinde gelmeye başladı sonrasında yavaş yavaş sancılarım başladı, bilemedim ki
Babymy ikiPrensesAnnesi20 evet benimde 2 cm yakın açılmam varmış regl sancısı şikayetiyle gitmiştim magnezyum verdi iç dedi içiyorum ama yine başladı regl sancım
ikiPrensesAnnesi20 Kubraylmaz50 ilk başta yavaş geliyor sancı son anda şiddetleniyor sancılar benim 2.ci doğumum olduğu için ilkinden tecrubeliydim
Babymy ikiPrensesAnnesi20 henüz hiç şiddetlenmedi aynı devam ediyor regl sancısı olarak açılmam mı devam ediyor acaba yarın bi arıyım doktoru
ikiPrensesAnnesi20 Babymy ama yine de siz bı kontrole gidin benim de çok sancım yoktu ara ara giriyordu sanci