Hayat2706 bir yaşını geçince başladık biz emmeyi bırakmıştı kendisi zaten direk biberonla hafif ılıtarak verdim baştansade verdim sonradan alerji olmadığını anlayınca bir çay kaşığı bal ekledim içine şuan 28 aylık olacak vermiyorum çünkü süt verirsem hiç bişey yemiyo gün içinde dışardaysam falan alıyorum bazen