Koseaysegulll Merhaba hamileliğimin 6. Ayındayım lierac ın çatlak kremini kullanıyorum başka ne kullanabilirim önerebilir misiniz fiyat arttığından başka birşey kullansam mı bilemedim ??
poyrazinannesi1 Lierac dışında mustela ve bepentol önermişti doktorum. Bir de badem yağı önerdi. 10 liraya aktardan aldım, kullanıyorum, şimdilik çatlak olmadı. Bu bitince ben de lierac alayım dedim. 200 ml size ne kadar süre gitti acaba?
Koseaysegulll poyrazinannesi1 200 ml önce 174 tl ye almıştım 2 ay kullandım bitecek şimdi 280 tl ye çıkmış şuan değişiklik mi yapsam bilemedim hiç çatlağım olmadı
puskulinthehouse Badger, hindistan cevizi yağı ve incianın kremlerini kullanıyorum dönüşümlü olarak. Çok memnunum