H78 24+5 haftalık hamileyim 3 4 gündür evimde kayınvalidemler var sürekli hareket halindeydim bebeğimin hareketlerini çok az hissediyorum bazen hissetmiyorum bile acaba bişey mi oldu diye korkuyorum böyle durumu yaşayan var mı
MerveeD H78 bende 24 haftalık hamileyim gün içerisinde az hıssedıyorum ama yatıp ayaklarımı uzatınca hareketleri cogalıyor hareket halinde oldugunuz ıcın yorumluyorsunuz bebegınız o yuzden hareketsiz kötü birsey yoktur korkmayın
Fdnlkmn H78 bende 26 haftalık hamileyim hareketleri gündüz hissetmemek normal uyuyorlar gece uzanıp ayağınızın altına bi yastık koyun dinlenin eminim hareket edecektir.siz yorulunca oda yoruluyor.korkmaniza gerek yok 🤗🐣
Derya_Ayaz H78 o haftalarda bir gün hissedip ertesi gün hissetmemek bile normal.yerleri geniş olduğu için arkaya kacabiliyorlar:) ilerleyen haftalarda ayakta bile hissediliyo
Saara1401 H78 bizler hareket halindeyken amniyon sıvısı içinde bebek sallandığı için genelde uyurmuş , dinlenme halinde harekete geçerlermiş ne kadar doğrudur bilmiyorum ama böyle bir yazı okumuştum