Merhabalaaar🌸 36+4ten selamlar. Bugün sezeryan günü almaya gittim 9.5 cm miyomum oldugu için ama miyom bebegin gelişine engel değilmiş normal doğum şansı verelim dendi bende sezeryanla aldırmak istiyordum bu arada devlette perinatolojide takipteyim. Sizce ne yapılmalı normali mi beklemeliyim? Doğumdan birkaç ay sonra ameliyatla alınabilirmiş miyomum ya da küçüledebilirmiş. Bu durumu yaşayanlar var mı?