Arkadaşlar hepinizin yazdıklarını okudum çok teşekkür ederim bilgileriniz için çoğunluk gidilmemesi gerektiğini söylemiş aklın yolu birdir diyip sözlerinize dikkate alıp gitmemeye karar verdim.. artık seneye kaldı neyapalim.. ozamanlarada kalmadan bu hastalıkların da ortadan kalkması umudu ile inşallah..