kuzeymm Kızlar selam emzik,biberon ve bebeğin kullandığı tabak vs.. onları neyle yıkıyorsunuz öneriniz nedir?
Orsta kuzeymm emzik biberon felan zaten onlari kaynatiyorum hep sirkeyle. Tabagini felanda normal yikiyorum yani fairyle.
poyrazinannesi1 Uni Baby’nin bebek bulaşık deterjanı var, Migros’tan 15₺ ye aldım. Onunla yıkayacağım.