Kızlar ben 34+3 haftadayım pazartwsı kendı doktorumdakı son kontrol gunum ve doktorum bana yakın olan hastaneye emaıl gonderdı artık orda rutin kontrelerımın olacagnı soyledı bugun hastaneden cevap geldı 8 mart gozukuo zaten dogumum kagıta 8 mart saat 10 da termın vermıs ve dogum olck o gün ve yazmıs gelmeden once 30 dk once arayın demıs ben sımdı anlamadım kontrol etkıcklermı her hafta yada 2 haftada bır dogum termını tek yazılmış kagıda pazartesı doktoruma sorcm ama sızede sormak ıstedım🧿🥰