ElmasBurhan bende 20+4 günlük en başından beri midemden sorun yaşıyodum ne yesem yanıyo bulantılar gecmemişti hala ilaç kullanmamak için direndim ama olcak gibi değildi doktruma sordu gaviskon diye şurup verdi 4 gündür kullanıyorum dünya varmış hemen doktoruna danış cok rahatlarsın