Hayirli aksamlar arkadaslar, sizlere bir soru ve belkide içimi ferahlatacak sözletir işitmek istediğim için bu postu yazıyorum…
Bugün tam 36 hafta hamileyim, son bir aydır nefes darlığı çekiyorum haliyle, bunun yanı sıra son zamanlarda karanlıktan sıkılır oldum içim içime sığmıyor daralıyorum sanki üstüme üstüme geliyor karanlık akşam saatini gözler oldum ne zaman hava kararıcak diye kendimi harab ediyorum, sabahları uyanınca çabucak havanın aydınlanmasını iple çekiyorum… Neredeyse her akşam bu sıkıntıdan ağlıyorum… Bunu başka yaşayan var mı acaba? Düzelicek değil mi? Doğumu bekler oldum resmen 🙂