Sultan_20 Kızlar selam yenidoğan bebeğimiz için e bebeğin kendi markasının bezine baktım bugün kullanan memenun kalan var mı malum bez fiyatları almış başını gitmiş önerebileceğiniz kaliteli ve uygun bez önerilerine açığım şimdiden teşekkürler 🤗🤗🤗
Bstcsrc18 Sultan_20 çok fazla stok yapma derim ben aldım evet uygun ama hic iyi yaramadı oğluma ama ben 11 ayliga kadar molfix kullandim cok zam gelince baby me gectim hep pisik yaptı bebeğimi her çocukta ayni olmuyolar az olanindan alip deneyebilirsin canm
mavisevdamm_m Sultan_20 yeğenim üç yaşında ablam doğduğundan beri baby me kullanıyor aleoverali olandan.. çok memnun birkac kez ebebege gitmeye usenmis birkaç farklı marka almış memnun kalmadı baby me ye geçti tekrar.. yenidoğan bı paket bende aldım bakalım onunla başlamayı dusunuyorum
gldn065807 Sultan_20 bende bir paket slepey bir pakette e bebeğin bezinden aldım ogluma pirima kullanmıştım ama cookk pahalı yapacak bisey yok umarım iyi gelirde bunu kullanırım
Selindrellaa Sultan_20 ben de düşündüm o markayı ama e bebek biraz uzak bize o yüzden vazgeçtim. Migrosun bezini önerdiler onunla başlamayı düşünüyorum. Migrosun kendi birçok ürünü çok güzel kaliteli 🤗
Glstnlkmn63 Bende aldım canım çok memnun kaldım prima molfixe okdr para vermeye gerek yok aynısı sızdırma yapmaz pişik yapmaz ben memnun kaldım diyebilirim 😊
Sultan_20 Glstnlkmn63 ya bende bugün baktım bezlere gerçekten yazık günah tabikide çocuklar için iyisi neyse o olmalı ama bu kadar fiyat farkı da ne bilim
Sultan_20 Bstcsrc18 yok stok yapmayacağım canm sadece ilk onunla başlamayı düşündüm e bebekte baya tercih ediliyormuş geri iade aldıklarını söylediler hatta beğenmezseniz
Bstcsrc18 Sultan_20 sen ilk defa kullanicagin icin belki kabul eder bebegin vucudu benimki slepy olsun yani hic bi bez kabul etmiyor molfix haric
Sultan_20 Bstcsrc18 molfix bakmıştım bende 1 numarası kalmamış canm denk geldi bu bez çalışanlarda tavsiye edince o yüzden siz tecrübeli annelere de danışmak istedim 🙈☺️☺️
Sultan_20 mavisevdamm_m hımm anladım canm bakalım bende karasız kaldım ama galiba bende bir paket alıp deneyeceğim
Tontikannesii Ben ilk oğluma 6 aydan sonra kullanmaya başladım çok memnun kaldım. Pişik sızdırma vs herhangi olumsuz bişey yaşamadım.İkinci oğlum için de aynı şekilde yapmayı düşünüyorum kısmet olursa.
Sultan_20 Glstnlkmn63 canım çok şükür halimize ama yine de aşırıya kalmaktansa başka bir ihtiyacını gidermek daha mantıklı geliyor
Melos12 Sultan_20 oğlum 19 aylık 19 aydır kullanıyorum memnunum kızıma hamileyim onada aldım şuanlık 150 adet