Arkadaşlar 2. Gebeliğim 1. Çocuğumu 9 aylıkken kaybettim doğuma bir iki günüm varken karnımda kalbi durdu. Sezeryan oldum 1 sene sonra tekrar hamile kaldım şu an 32 haftalık hamileyim baya ağırlaştım sezeryan yerimde de sancı gibi ağrılar oluyor yaşayan var mı acaba