Busrasahinnn Merhabalar 2 gündür bebeği aşağıda hissediyorum sert şekilde bugün de belimde çok ağrıyor veşuan karnımda ağrı hissediyorum dik durdurmuyor sizdede oluyormu normal mi bu acaba
asellmom Busrasahinnn o haftalarda çok normal vücut artık yavaş yavaş doğuma hazırlanıyor ve Rahim hala büyümeye organları sıkıştırmaya devam ediyor çok normal