Rabia55_ ilk dogumdu. Hicbisey yapmadım. bütün gün akşama kadar yatar her gün bugün spora yürüyüşe pilates baslicam derdim . En son doktor kontrolünde de bebek kanala girmemiş yürüyüş yap egzersiz yap dedi. Sadece 3gun tempolu yürüdüm 1saat o 3gunde adaçayı içmeye baslamistim. Aslında daha hurma, Meryem Ana otu filan alacaktım ama doğum oldu 😊