Fatmagenc Kızlar merhaba.37+2deyim ve 2 gündür başım çok dönüyor bayılacak gibi oluyorum . bu haftalarda böyle şeyler yaşayan var mı veya neden olur bile var mı?
Ezgikurtoglu Fatmagenc Merhaba muhtemelen doğum yapmışsınızdır ben de 35+6 haftalığım bende de aynı şey var sizin sebebi neymiş öğrenebildiniz mi
Ezgikurtoglu Tazebirannee Siz nasıl oldunuz ben de aynı durumdayım 35+6 haftalığım kötü hissediyorum bayılacak gibi
Tazebirannee Ezgikurtoglu valla ben şuan 36+5 oldum geçenlerde çok kötü döndü doktoruma sordum iç kulaktan dolayı olabilir dedi bende kbb doktoruna gittim kulak kristallerim kaymış 🤷🏽♀️ O an düzeltti ve şuan iyiyim çok şükür 🙏🏽
Deletedmom727271 Hamilelikte son haftalar da tansiyon sıkıntısı yaşanabilir tansiyonunuzu devamlı ölçün düşük çıkarsa doktora gidin kızlar
Deletedmom727271 Ezgikurtoglu yükselirse de sıkıntı düşerse de canım ölç devamlı son dönemler bu sıkıntılar oluyor malesef