Tugce-12 doktor randevun yarın bugün sadece acilde kan verdim. Ben daha önce bir kimyasal gebelik yaşadım ondada değerim 102 çıkmıştı ve bu süreçte hamile olduğumu bilmeden endoskopi yaptırdım anestezi aldım. Çok stres yapmamak lazım hamileysen eğer ve bebeğinin bu dünyada rızkı varsa o seninledir diye düşünüyorum artık