Sulemrahkuzey Kerime89 bencede canım bende kızım olursa Defne koyarım diyordum maşallah herkesde var 😄 bence Asya yada Mila 💕
deletedmom734 Kerime89 Sanki herkes mila koymuş gibi kime söylesem aa bizim bilmem nenin kızıda mila diyor mutlaka ama mutlaka çevremde çokça koyulan duyulan bilinen bir isim ve çok sevmeme rağmen beni irrite etti bu isim