cennetkokulum_ Kızlar alan oldu mu ve doğumdan ne kadar sonra aldınız benim hala yatmamış 1 ay oldu doğum yapalı
2bebe1gebe cennetkokulum_ 2 ay kadar sürede yatıyor ama şöyle bişey var e devletten doğum yardımına girince gözükmğyor benim 2.de öyle oldu ptt ödemelerine girip bakın orda görmüştüm yattığını
Nur-07 cennetkokulum_ merhaba dogum ve emzirme parası kim alabiliyor nasıl başvuru yapılıyor banada yardımcı olur musunuz
Hzlkaya cennetkokulum_ emzirme parasına hastane başvurmuştu o bi kaç ay içinde yattı doğum parası için sosyal hizmetlere gidip dilekçe verdim 1.5 ay kadar sonra yatacakmış
cennetkokulum_ Esraliiii hmm anladım teşekkür ederim emzirme parası konusunda bi bilginiz var mı o da mı bize yatıyor
Sevilllllllllllllllllllll cennetkokulum_ e devletten doğum parası sorgulama olarak bakın PTT çıkmıyor emzirme parasida SGK odemelerinde cikiyor
cennetkokulum_ Nur-07 başvuru yapılmıyor sisteme düştüğü zaman otomatik olarak yatıyor diye biliyorum doğum yapan her kadın aliyor canım
2bebe1gebe Nur-07 emzirme parasını yani süt parasını herkes alabiliyor ama sigortanız yoksa doğum parası vermiyorlar 2 kez başvurduk doğuma sigorta istiyor 2 kez süt aldım bende
2bebe1gebe cennetkokulum_ devlet hastanesini hastaneden yapıyor başvurıyu fakat özelde gidip sizin başvurmanız gerekiyor ilk doğımda eşim kaymakamlığa gidip başvurdu 2.dede gitti hastane yapmış dediler
Sevilay_Demir cennetkokulum_ yani doğum yaptığın zaman sisteme düştüğü an emzirme parası direk yatıyor öylemi🙄