incikinannesi Ozlem2206 Ben 31+5 de gitmiştim 1850 di canım yarın yine gidicem 32+5 bende merak ediyorum kıyas İçin değil de insan merak ediyor ne kadar olduğunu 🤗
Yseliminannesi Ozlem2206 32+4 de 2250ydi ama ben ultrasona Pek güvenmiyorum çünkü ilk oğlumda 39 haftada muayene oldum 3300 dediler o gün gece doğum oldu ve 2740 gr doğdu bebeğim çokta takılmamak lazım o cihazda sonuçta tahmini kiloyu hesaplıyo
Ozlem2206 Yseliminannesi biliyorum canım bende bundan korkuyorum bize hep iri bebek dendi sezeryan görünüyor diyolar aslında o kadar yok belkide kilosu boşuna bıçak altına yatıcam diye kafama takıyorum hayırlısı olsun herşeyden önce
Yrnnry Ozlem2206 çok kıloluda olmasın canım doğurmak da sıkıntı kılolu çocuğu annem der 5 kg doğuruyordum ben dıye canım anam ne eziyetler cekmıs
Ozlem2206 gunannesiii genetik olabilir canım kötü düşünme benim 32+1 bugün gittim 2400 gram 46 cm çıktı 15 gün ileride ben şeker yüklemesi yaptırdım tam tersi düşük çıkmıştı benim ben ve babası da iriyiz doktorum genetik diyor
Yseliminannesi Ozlem2206 öyle oluyo zaten kuz nime 4000 dendi 3750 doğdu oda iri diye sezeryan yaptılar komşuma 4400 dediler 3. Doğumuydu onun normal doğurdu 4100 gr doğdu