Bebeğim geç döllenmiş olup 6. Haftada kalbi atıyordu ama aslında 8. Haftası olmadı gerekiyormuş. Bir sonraki kontrol bir ay sonra idi gittiğimde bebeğimi kaybettiğimi 6/ haftadan sonra büyütmediğini öğrendim kürtaj için çok yüksek ücret istediler burada ilaçla düşürme olayı yok kürtaj ücreti kaç olmalı bilen var mı