Edarda benim adetime 1 gün vardı annenin zoruyla kan vermeye gittim 8.9 çıkmıştı doktor var ama emin olalım diye 4 gün sonra tekrar kan verdim değerim 84 e çıkmıştı allahın izni ile vardır inşallah yani bana sağlık ocagindakilér değerin 5 ı geçerse var demekti dedi öyle oldu