Mtzkuzum ay ilk gebeliğim benim de öyleydi 2 günde bir acile düşüyodum serum taktırıyodum. Hemşireler artık yine mi sen geldin demeye başlamışlardı. Bunda o kadr bulantım olmadı çok şükür, prilam iyi gelmişti bana. Sen akşam içiyo musn. Ben sabah akşam 1 er tane içiyodum o zmnlar iyiydim şmdi içmiyorm artık son zamanlarım die, diğer ilaçlarım da var ztn ilaçkolik oldum hepten 😅