Bebeğin hareketini hissetmiyorum diye gittim doktor nst ye bağladı ultrasyonda iyi demişti nstden sonra 2 gün tedbir amaçlı yatiralim sekerli serum felan takalım gderken de ciğer gelistirici felan vururuz dedi korkuyorum ya dua edin bişey çıkmasın 🥲🥲