Krdnbrs bemde başlarda çok şiddetli gaz sancıları yaşıyordum.Ağlıyordum artık ağrıdan.Eşim bildiğiniz bebeklerin karnına yaptığımız gibi ovuyordu karnımı ve ancak öyle o gaz çıkınca rahatlıyordum yoksa sabahlsra kadsr yatamıyordum.Ayaklarınızı sıcak tutun sıcak su torbası koyabilirsiniz ayaklarınıza.Ama karnınıza sakın koymayın.Sabahları aç karnına 1bardak su ile 1-2 incir tüketirseniz hem kabızlığa hem gaza iyi gelir Ama gaz için kesinlikle masajı tavsiye ediyorum.