Fabulousmom gulumse0611 hayır kuzum. Turnusollu pedle bakarlar ya da amnisure testi yaparlar. En güveniliri amnisure testi. Haftada suyum gelmişti turnusollü pedle baktılar su değil deyip yolladılar eve gelince tekrar geldi ama bildiğin foşur foşur geldi. Sonra amnisure yaparak netleştirdiler
gulumse0611 Fabulousmom o nasl oluyo şuan acildeyim devlette anca elle anlayabiliriz başka yol yok diyolar turnusol pedi öğrendm eczaneler kapalı nasl bulucam bilemedm
Fabulousmom gulumse0611 hastanelerde olur o pedden. Elle muayene hiç duymadım. Belki alttan bir alet sokuyorlar ve sana ıkın diyorlar akıntı olup olmadığını anlamak İçin ondan bahsediyorlardır. Gerekirse başka bir hastaneye gidin.
gulumse0611 Fabulousmom iki hastaneye gittim ikiside alttan muayene olmadan olmaz dedi alttan bakmayınca doktor bile muayeene etmedi
Ayse476 gulumse0611 ya benim geçen olmuştu bu sabah yine koyduğum peçete baya ıslaktı dün de sarı sümüksü akıntı geldi. Çok korkuyorum bebeğin suyu olabilir diye.