Beyzaserin doktorum ilk keseyi tam görmedi ve o zamanlar aşağı yukarı 5 haftalık olabilir dedi ilk öirendiğim zamandı. Emin değilim yine de test yapalım dedi ve sonrasında geç döllenme olduğunu öğrendim canım şuan 8 haftalığız bi kaç gün geriden geldik ama hiç bi problem yok sende içini rahat tut haftan küçük şuan ikinci kontrolde herşey belli olur zaten 🥰