10 günlük oldu bebeğim. Belli bi zaman geliyo sürekli meme de olmak istiyo. O arada 2 göğsğm boşalıyo. Bu defa mızmızlanıyo.susturamıyorum. mama mı versem o arada . Doktor kilo alımı iyi dedi aslında. Çok yoruldum ya. Fırsat vermezse nasıl göğsüm süt dolacak napacağımı şaşırdım kaldım yardım edin nolur