Bodrumluanne merhaba canım ,o kadar iyi anlıyorumki seni ,ben 3 haftalıkken öğrendim şu an 6+2 hastalığım ve 4. Haftadan beri haftada bir kez kahverengi akıntı oldu ,iki gündür tekrar ediyor durmadı kahverengi akıntı,3 kez kan verdim hcg hormonu yüksek dedi ama progestan biraz düşük olsada sorun yok eger kanaman duruyorsa dedi,jinekolog randevumda 14 şubatta, çok endişeliyim bende, Allah hepimizin yardımcısı olsun inşAllah❤