Benim de aynı herkes ,her şey batıyor .kayınvalidem bebek sağlıklı diyince ,hasta olması için sebep yok ki sizin tarafta da bizim tarafta da genetik hastalık yok.Aksine halası ,teyzesi herkes cin gibi maşallah dedi .kaç gündür kafama takılıyor laf mı çarptı ne demek istedi diye 😆