Canım bizim de 4 hafta gerideyken doğum yaptım tam 37 de 2720 gr doğdu minik bir bebek ama çok şükür bir sıkıntı yaşamadık doktorum dirayeti daha az olur demişti sadece sanırım o doğru ilk başta 250 gr verdi ödem atarken şimdi yeni kilo almaya başlıyor doğum kilosunu yakaladık ama sağlıklı olduktan sonra bir önemi yok napalm. Bebeğim yarın 20 günlük oluyor. Sende korkma önemli olan sıkı takipte olman. Bebeğin suyu ve hareketleri çok önemli bu süreçte. Ben 3 günde bir doktora gidiyordum. Sürekli nst çekiyorduk. Hareketlerine her zaman dikkat et başka da kafana takma. Bol bol balık ye. Almayınca almıyor bizimki biraz düzeldi sonra yine aynı oldu ama doğumdan sonra doktorum dedi ki plasentanın çoğu taşlaşmıştı dedi o yüzden olmuş bizde gerilik. Kendini üzme beslenmene dikkat et ve bebişin hareketlerine.