Husneeeeee Bulutkubra_60 40+0 olduk 2 ncı gebeliğim kızım tam 40 inci haftada doğdu buda erken gelir diye düşünüyordum ama tık yok
Bulutkubra_60 Husneeeeee Allah büyük canım artık beklemekten başka bir şey gelmiyor elimizden maalesef doktorlar da 41 hafta dolmadan müdahale etmek istemiyorlar. Rabbim büyük herşeyin hayırlısı Allah sana da kolay doğum nasip etsin inşallah
Husneeeeee Bulutkubra_60 Amin inşallah canimsizede tüm anne adaylarına da rabbim kolay doğum nasip etsin inşallah