Deryaasn Hangisini kullaniyorsunuz?babyjem de bir normal olani var birde kirazlı olanı?acaba hangisi iyidir?
ezgi0901 Deryaasn canım ben de sevi bebenin kirazlı olanını aldım, henüz kullanmadım ama gaz sancılarında çok iyi olduğu söyleniyor ısıtıp bebişin karın kısmına konuluyormuş