Czn2105 Bugün kan tahlili sonucumu aldım beta hcg 1778 çıktı sanırım 5 veya 6 haftalık gözüküyor kanda bebek ama şu an daha 4+5deyiz beşinci haftanın içersinde çok heyecanlıyım siz ilk öğrendiğinizde kaçtı beta hcg
benimmdunyamm Czn2105 2009 da öğrendim 5 haftalık dediler ,2 hafta sonra gittim 6+1 çıktı meğersem geç dollenmeymis
Czn2105 MerveEbru sizinki ne kadar çok çıkmış MaşaAllah sizinkine kıyaslayınca kendiminkinden şüphe ettim
MerveEbru Czn2105 evet oldukça fazla geç döllenme bebeğim 4 gün geriden geliyor 😀 normalde 9 haftalık olması lazım ama şuan 8. Haftanın içindeyiz
Czn2105 MerveEbru bence sizinki tam tersine değil mi ya benim beş hastalıkken 1770 civarı çıktı sizin çok yüksek geldi maşaAllaj