Fatooss1 cok gecmis olsun Allah tekrarini yasatmasin insallah 🤲🏻 Benim de 12. Haftamda boyle bir oykum vardi, her sey yolundayken sebebsiz ve belirtisiz bir kalp durmasi yasadik, genetik test vermistik biz kan pihtilasmasi cikti bende 🙄 doktorum 2 regl sonrasi istedigin zaman deneyebilirsiniz demisti ama ben kurtajdan sonra cok gec regl oldum 2.5ay sonra, 2 kere regl bekledim sonra korunmayi biraktigim ay tekrar gebe kaldim 😌 simdi pihtilasma ciktigi icin ecoprin ve oksapar igne kullaniyorum her gun, 12ye ulastik bakalim tekrar Allah ömür verirse 🤲🏻🥰
Siz de korkmayin o kadar cokmus ki dusuk ve kalp durmasi hikayeleri, ben neden benim
Basima geldi derken herkesin basina geldigini ogrendim, ilk hamilelik sonrasi cok daha hizli hamile kalinabiliyor insallah hazir oldugunuz ilk anda size de nasip olsun tekrar 🤲🏻