Hanımlar 8+2 de sık idrara çıkma normaldir die biliyorum tamam sıkıntı yok elimden geldiğince su da içiyorum ama bu kadar da olmaz kii. WC ye gidiyorum geliyorum 5-6 dk sonra yine geliyor. Gün içinde sürekli böyle tekrarlanıyor iş yapamaz oldum. Doğal mı bu