ozomom 35.haftadan sonra özel hastaneye gitsek kabul etmeme gibi bir durumları olabilir mi doğum için? Özel muayenehaneye gitmek istiyorum aslında ama doğumun çok masraflı olacağını söylüyorlar, devleti zaten düşünmüyorum, kafam çok karışık 🥴 Yardımm 😔
2bebe1gebe ozomom özel klnik değilde özek haatane daha karlı oluyor ve istediğiniz hafta gidin sadece 1 kez muayne olun gene ederler ki ben bi ara acile gitmiştim kadın hiç hastaneye gelmemiş ama yinede poliniklik saati dışında doktor arayıp çağırıp doğum yaptırdılar
Seyma_ck ozomom merhaba arkadaşım 37.haftada Ertan zan a gitti o kabul etmişti.Çok da memnun kaldı.Ama başka bi arkadaşım 7.ayında mecburiyetten başka bi doktora gitmişti özelde kabul etmiş ama imalı konuşmuş niye değiştirdiniz,niye bu kadar geç kaldınız gibi sorular sormuş doktora göre değişiyo sanırım
Kubrabayraktar Beyhekim de digerlerine göre makul bir hastane, sevilay bozkurt takipli olmayan gebeleri dahi kabul ediyor bir kere gitmek bile yeterli
gizemkrgzl Valla ne olur ne olmaz diye ben hem özele hem devlete gidiyorum yani ayda 2 kez kontrolüm oluyor iki doktorumdan da memnunum o yüzden karar vermek zor olcak benim için özeldeki doktorum Meryem kumbaşlı adatıp da
ozomom gizemkrgzl Meryem hanımdan memnun musunuz acaba muayene nasıl geçiyor doğum hakkında bilgi falan veriyor mu?
gizemkrgzl ozomom benimde ilk gidisimdi 2 hafta sonra tekrar gidicem ve keşke daha erken kesfetseydim dedim muayene çok iyi geçiyor en az 20 dakika sürüyor çok detaylı bakıp anlatıyor yani size sorcak bişey bırakmıyor su gibi anlatiyo kendiliginden ilgisine hayran kaldık eşimle.. benim 26. Haftam şuan normal doğuma engel bişey yok dedi daha detaylı anlatır eminim ilerleyen günlerde ☺️ bu arada Meryem hanımı buradaki arkadaşlar sayesinde keşfettim şiddetle tavsiye ederim ☺️