10 günlük oldu bebeğim. Belli saatlerde sürekli meme de kalmak istiyor. İki göğsü emiyo, bitiyo. Tekrar Dolmasına fırsat olmuyo. Doktor kilo alımı iyi dedi aslında. Ama susturamıyorım. Göğüste süt bitince çekiliyo ağlıyo. Ona arada mama verim dedim 30 CC yaptım yarısını içti bıraktı şimdi yine aynısını yapıyo. İnanın 11 den beri memede süt nasıl biriksin napscağımı şaşırdım yardım edin nolur