BusRaa20 24 haftalıgım 4 gundur ne gecem ne gündüzüm kaldı bogazımdan gelen acı su ıle uyanır oldum suan bıle aynj sekıldeyım rennie surup, gaviscon surup, yogurt ılık süt elma, havuc, leblebi, süt aklıma gelen bunlar neler denemedim neler ama nafile şu 4 günüm bana zehir oldu ne acı yıyorum ne ekşi ne baharatlı ne yaglı dıkkat edıyorum bol su ıcıyorum ama gecmıyor 😭😭😭 şubatın İlk haftası randevum var doktoruma anlatacağım hc bseyın gecırmedıgını inşallah gecırecek bır ilac vardır 😔😔