Nur0613 Grip oldum ve ağır geçiriyorum :( Vikis kullaniyordum ancak iyi değil denildi ne kadar doğru ne yapmam gerekiyor fikirlerinize ihtiyacım var
Mihrimahinannesi Nur0613 bende grip olmuştum viks kullandım doktorum da rahatlatır kullanabilirsin demişti kullandım yani bi sıkıntı yok şuan için 🤷🏻♀️
Selin12- Nur0613 canım bende kullanıyorum burnun içine sürme burnunun altına sur doktorum sürebilirsin dedi çok fazla kullanma sadece dedi
Oznurkk Nur0613 burun tıkanıklığı içinse nane yağı aktardan alıp kullanabilirsiniz sıcak suya birkaç damla damlatınca bayağı işe yarıyor
Nur0613 Selin12- ben iki gün göğüs ve burnumun kenarına vurdum bide ayak altına iyi geliyor diye ama artık kullanmiyayim
Begumergun Nur0613 bende yeni grip atlattım ilaç kullanmak yerine vick ve ıhlamur kullandım. Emin ol ilaç kullanmaktan daha iyidir canım
Selin12- oztrk14 ben sürüyorum hiç bir zararı yok yeni doğan bebeğe de kullanılıyor ama çok fazla değil
123pln Nur0613 canım bende ilk haftalarında olmuştum nane limon iç bise greyfurt portakal limon sık iç o beni iglestrmisti
Busfat Nane limonu bazıları öneriyor bazıları önermiyor bende ağır grip geçiriyorum nane limon içtim korkarak düşüğe sebep olur mu ki diye ilk üç ayda içen var mı arkadaşlar