Fidashka Kizlar bebegin sık-sık bir tarafta toplanması doğum belirtisi midir?doğumun yakın olduğunu mu gösterir? 37+5iz.
AyeHakanKrk Fidashka ben de onu merak ediyorum 38+5 im bebegım sürekli sol tarafatoplanıyor karnım yamuk duruyor