Mom_07 yemek yapmamanız gerekiyor 🙂 eşiniz biraz idare etmeli ve size yardımcı olmalı. Riskli dönemi atlattığınız zaman rahatça yaparsınız. Benim ilk aylarda bulantım vardı zaten birşey yiyemiyordum eşim kendisi aparatif birşeyler hazırlayıp yiyordu.