Kızlar merhaba 13+0 dayız çok şükür 🤲 3-4 gündür baş ağrısı ve bayılma hissi ,içime fenalık geliyor yüzüm bembeyaz oluyor böyle olupta yaşayan var mı? Tansiyonum şekerim çok normal gidiyor ama bu sorunla karşı karşıyayım bi sonraki kontrolüm 18 şubatta 😔