Belfam merhabalar inşallah yoğun bakım sürecini yaşamadan evinize geçersiniz🍀
11 Ocak tarihinde acil sezaryen ile doğum yaptım. Bebeğim yenidoğan yoğun bakıma alındı. Hastane de kaldığım sürece , hastane göğüs pompasını verdi. Süt poşetine vs gerek yok çünkü süt daha yeni olduğu için öyle çok gelmiyor. Ben ilk gün sağdığımda 1 çay kaşığı anca gelmişti.
Onuda şırıngaya çekip yenidoğan yoğun bakıma indirmiştik.
Ardından ben taburcu olduğumda göğüs pompası ve süt poşeti eve aldım. Sizin de temin etmenizi tavsiye ederim 🍀🌸
Geçmiş olsun💙