Mia Kızlar isim önerileriniz var mı çok şükür doğdu isim arıyoruz her kafadan bi ses çıkıyor en sonunda kimse karışmasın ben bulacam dedim 🤗
Missavokado Mia Aden koyacağız biz canım Cennet bahçesi demekmiş 😊 Bermal ismide güzel geldi ikinci ismine koysammı diye düşünüyorum ☺️
Sulemrahkuzey Kuzey oğlumun adı 💙 şimdiki bebeğimde erkek olursa Güney olacak 💙 Kıvanç koyabilirsin Enis Arda Aras Ayaz mesela