Gorkem97 merhaba canım 29+1 deyim. Bir haftadır oturduğum yerde adet ağrısı geliyor ama şiddetli değil böyle bacaklarıma felan ağrısı giriyor yani normalde olsa lavaboya koşarım galiba hasta oldum diye öyle bi ağrı ama geçiyor. Bence normal benim kuzenim de benimle aynı haftada onda da ara ara oluyor