Kızlar yarın Allah’ın izniyle sezeryan ile bebeğim doğacak .. Hamileliğim 24. haftadan bu yana öyle stresli yıpratıcı geçti ki.. önce corpus callosum agenezi tanısı konuldu ultrason ile sonra beyinde ventrükül genişliği saptandı. Bebeğimi aldırmaya yönlendirdiler kaç perinataloga gittim kaç doktor değiştim… Her ultrason sonrası ağlayarak çıktım… Beyindeki ventrükül genişliği hep arttı 😢hidrosefali olabilir denildi doğarsa şant ameliyatı gerekebilir fiziksel bedensel problemler olabilir denildi .. ama aldırmayı hiç düşünmedim..😔
Küçücük bedeniyle ameliyat olasılığı bile içimi öyle ürpertiyor ki… Hep olumsuz söylemler duydum ta ki 31. Hafta itibariyle doktorumuzu değiştirdikten sonra bir umut yeşerdi.. Olumsuz söylemlerden ziyade onlarında yanılma ihtimali olabileceğini söyledi doktorum… Allah’tan ümit kesilmez sağlıklı da doğabilir denildi… en azından aldırmaya yönlendirmedi moralimi bozmadı ..
evet ventrükül genişliği arttı yine en son 24 mm oldu.. ki üst sınır 10 mm ..😢
Ve yarın 37+1 haftamızda sezeryana alınacam.. öyle çok karmaşık hissediyorum ki.. ilk hamileliğim ve bebeğimin sağlığı için endişe ediyorum..
Allah’a sığındım hep onun mucizelerine inandım …🥺 Onun kudreti ile iyileşir diye umut ettim hep dua ettim .. ama bu belirsizlik öyle zor ki.. Allah kimseyi evladının sağlığı ile sınamasın. 🤲🏻
Lütfen dualarınızı esirgemeyin bebeğime sağlıkla kavuşayım 🌸
Rica etsem bebeğime bir de Yasin okuyabilirseniz çok sevinirim 😔
Hepinizden Allah razı olsun şimdiden 🙏🏻