queenz burdaki bilgi kısmında ve okuduğum diğer yerlerde 37 den itibaren prematüre olmuyor diyor ama küvezde kalması bebeğin gelişimiyle ilgili önden gidiyorsa bebek ihtiyaç duymayabilirler ya da az bi süre kalabilir bebekten bebeğe değişiyordur bence
cinderella inşallah vaktinde sağlıkla gelir bebekleriniz🙏🏻