Ozleemm22 Selam canim bu ayın 21.de doktora gitdim hafif kahverengi akintim vardi 4 haftalik hamilelik kesem gorundu test yapmisdim hamile oldugumu bilerek gitdim.Ama gitdim bur bakdim hematomm cikti bende.Doktoe riskli dusukt ehliken var dedi resmen strese sokdu beni.Yatak rejimi ve dupaston birde progestron verdi fitil olarak.Kullandigimdan beri lekem koyu kahve rengi cikolatamsi birseye dondi ve baya akip gelmeye basladıı.Daha sonra tamam azaldi derken visne kirmizisina dondu. 10 gun sonra kontrole gidicem.Demem o ki korkutmak istemem ama doktoea gitt hemenn.İceride nelee olur bilemeyiz.Bende ayni sorunu yaşadımm insAllah bir soeun yokdur strese sokma kendini.Ben sokdum halada cikamiyorum benimde ilk hamileleiyim ama doktora mutlaka gitt